Že začít s podnikáním není peříčko, co zařídit jako první, s čím se umět vypořádat a jak se poučit z neúspěchu. To jsou hlavní body, kolem nichž se bude točit celodenní program letošního Symposia. Kromě přednášek od podnikatelů a lidí z branže ale návštěvníci nepřijdou ani o večerní networking, tedy získávání kontaktů a zábavu.
Se svými zkušenostmi vystoupí hlavně muži. „Velmi rádi bychom představili i mladé podnikatelky, ale pro letošek se to moc nedaří. Z žen máme potvrzenou Kateřinu Bouškovou z pražské pobočky Impact Hubu,“ komentuje výběr řečníků Anna Jílková, studentka Fakulty sociálních studií a členka organizačního týmu.
Maxim Dužek pracuje jako marketér na volné noze, v kontaktu je třeba se slovenskou pobočkou automobilky BMW. (autor: Symposium)
Jedním z prvních řečníků bude Dušan Matuška ze společnosti Octago. „Povím vám o tom, jak a proč jsme začali my, bez kapitálu, jen s vizí. A jak pokračujeme v jejím naplňování,“ slibuje. Odpoledne se zase ponese v duchu workshopů, které ukážou, jak na první kroky ve skutečném podnikání.
Ve třetím bloku nazvaném Neúspěch jako příležitost k růstu pak vystoupí i Maxim Dužek, který vysvětlí, jaké to je pracovat jako marketér na volné noze pro světové firmy. Chybět nebude ani panelová diskuze třeba s Patrikem Babincem z BeWooden nebo Petrem Procházkou, který vyměnil kariéru právníka za start-up s vlastními ponožkobotami Skinners.
Patrik Babinec založil obchod s módními doplňky BeWooden. (autor: Symposium)
Za již sedmým ročníkem konference Symposium stojí studentská organizace AIESEC. Organizátoři počítají se 120 místy. Nedočkavci si vstupenky mohou koupit v předprodeji za 399 korun, na místě pak budou k dostání o stokorunu dráž.
blog comments powered by Disqus